søndag 24. august 2008

lus : s








Jeg fant masse kult på karmaloop.com :) her viser jeg noe.
Idag oppdaget jeg at jeg hadde lus. omg. KJIPT!! Pappa hadde overaskelses bursdag (han ble 40 7. august) og jeg kunne ikke være med pga. ja, lus :( 
jaja, jeg må være hjemme alene og kjede meg ; pp
Hadde overnatting av Henriette og siv så håper ikke de ble smittet.

bursdag på onsdag : D <3

lørdag 23. august 2008

: - ))











byn xD

Idag var jeg, mine 2 brødre, pappa og carmela på byn. Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst men de klarte no å få meg med ;p jeg gikk en tur innom urban (alene) og fant en kul wesc genser :) kjøpte den ikke da for fortiden er jeg blakk. Hater å være blakk! snart bursdag da så håper jeg får penger ;D <3 så takk for at du leste dette din tolmodige sjel :) xd









bilder fra de 2 siste ukene :) <3