




Jeg fant masse kult på karmaloop.com :) her viser jeg noe.
Idag oppdaget jeg at jeg hadde lus. omg. KJIPT!! Pappa hadde overaskelses bursdag (han ble 40 7. august) og jeg kunne ikke være med pga. ja, lus :(
jaja, jeg må være hjemme alene og kjede meg ; pp
Hadde overnatting av Henriette og siv så håper ikke de ble smittet.
bursdag på onsdag : D <3

3 kommentarer:
tøffe topper :-*
huff, synd du ikke fikk med deg festen til faren din :-(
klem. (L)
Likte den nederste og nest nederste veldig godt!
Så mye fint :)f
Legg inn en kommentar