Hi! My name is Evelina and I´m from Sweden. I saw you blog when I clicked on "Next blog". If you´re interested you can check out my blog at: http://evelinalindberg.blogspot.com Have a nice day!
Jeg er en jente fra bergen. heier seff på brann, liker å gå i butikker (spesielt kles butikker, haha) ;p, elsker å bade å henge med venner :) har du noen spørsmål er det bare å spørre. jeg svarer alltid på innleggene (hvis det er spørsmål) jeg svarer av og til også i ''spørrerens'' blogg :) have a nice day <3
2 kommentarer:
Hi!
My name is Evelina and I´m from Sweden.
I saw you blog when I clicked on "Next blog".
If you´re interested you can check out my blog at:
http://evelinalindberg.blogspot.com
Have a nice day!
koselige bilder. :) <3
Legg inn en kommentar