lørdag 23. august 2008

byn xD

Idag var jeg, mine 2 brødre, pappa og carmela på byn. Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst men de klarte no å få meg med ;p jeg gikk en tur innom urban (alene) og fant en kul wesc genser :) kjøpte den ikke da for fortiden er jeg blakk. Hater å være blakk! snart bursdag da så håper jeg får penger ;D <3 så takk for at du leste dette din tolmodige sjel :) xd

3 kommentarer:

Siv sa...

Stilig :) Hvilken farge var det på Wesc genseren? Elsk <3

evelina sa...

Your blog is nice too.
Thanks by the way. :)
I understand the most of what you have written.
My English isn´t perfect either, but I´m trying to write as good as I can so you can understand.
And in the same way I work on my English ;)

CHRISTINAFRAAS sa...

blogger er til for å skrives crap på iblandt ;) takk for koselig kommentar forresten!